Kontakt

Można się z nami skontaktować na wiele sposobów:

  • telefonicznie
  • mailowo
  • poprzez LiveChat
  • poprzez Facebooka

Facebook

/100006071959044

Support 24/7

Nasz support działa 24/7. Można się z nim skontaktować pod podanym obok formularzem, czy mailem. Można także skorzystać z LiveChatu, którego okno widoczne jest w prawym dolnym rogu strony.

Najczęściej zadawane pytania

Ile dni ma rozliczenie miesięczne?

Termin rozliczeń wyznaczamy zawsze na 30 dni od zakupu usługi.

A co w przypadku ataku DDoS na mój serwer?

Nasz system AntyDDOS PRO gwarantuje bezpieczeństwo każdego serwera który kupiony jest u nas. Działa on natychmiastowo, więc serwer nawet nie odczuje ataku.

Otrzymałem błąd w panelu, o co chodzi?

Czasami panel może wyrzucić błąd z różnych powodów do najczęstszych zaliczamy:

– Użycie przez serwer zbyt wysokiej wartości pamięci RAM przez dłuższy czas, błąd ten pojawia się jedynie gdy wartość użytej pamięci RAM jest wyższa od tej zadeklarowanej w zakupionym pakiecie.

– Problem klienta, jeżeli nastąpi błąd po stronie klienta zalecamy wyczyścić pamięć cache przeglądarki, lub skontaktować się z naszą pomocą techniczną.

 

Czy to co jest napisane w ofercie mam na prawdę?

Jasne, każdy nasz pakiet jest zadeklarowany w maszynach, które przypisują mu daną ilość pamięci RAM, CPU, oraz Dysku jakiej może użyć. Np kupując pakiet Gmod Small serwer instaluje się oraz przypisuje zadeklarowane 70GB dysku SSD NVM wraz z 3GB pamięci RAM

 

Ile muszę czekać na instalacje mojego serwera?

Instalacja serwera trwa od 5-10 minut, jest to proces automatyczny.

Jakie metody płatności mam do dyspozycji?

Posiadamy zautomatyzowaną bramkę płatności umożliwiającą dokonanie zapłaty za usługę w następujący sposób:

– PayPal

– Przelew tradycyjny

– PaySafeCard

Czy macie opcje backupu dysku?

Tak, posiadamy taką funkcjonalność, jest ona płatna 20zł od każdego miesiąca, a limit przestrzeni kopii zapasowej to 100GB

Czy mogę dostać fakturę na moją płatność?

Jeżeli klient zażyczy sobię fakturę istnieje możliwość wysłania jej przez nas listem priorytetowym, jest to usługa płatna dodatkowo 50 PLN jednak na każdą płatność wystawiony jest paragon internetowy w formie E-Faktury

Ile płacę za prowizje?

Niestety, każdy klient musi opłacić prowizje którą pobiera operator płatności, oto lista prowizji jakie opiewają usługi:

PaySafeCard – 14% 

PayPal – 2,9 % + 0,80 PLN

Przelew tradycyjny – 1,9%

Co dzieje się po 30 dniach jeżeli nie opłacę usługi?

Po upływie okresu rozliczeniowego, jeżeli klient nie zasili konta prepaid bądź nie odnowi usługi, serwer zostaje usunięty wraz z jego wszystkimi danymi, jako, iż jest to serwer typu self-managed dla bezpieczeństwa danych nie zbieramy zapisów plików serwera.